Jeśli rozważasz lub decydujesz się na reklamę usług lub produktów poprzez roznoszenie ulotek, zapoznaj się z poszczególnymi etapami zamawiania kolportażu. Dystrybucja ulotek wciąż ma swoją siłę przekazu. Wiele zależy jednak od wyboru odpowiedniej firmy, która zajmie się wykonaniem projektu graficznego oraz wydrukiem materiałów promocyjnych. Jak zamówić kolportaż dla swojej firmy. Przedstawiamy cztery kroki do osiągnięcia zamierzonego celu!
Krok pierwszy: zapoznanie się z efektywnością reklamy za pomocą kolportażu ulotek
Czy promocja za pomocą kolportażu ulotek przynosi jakiekolwiek efekty? Zdania bywają podzielone. Wielu ludzi wierzy dzisiaj tylko w reklamy internetowe lub spoty telewizyjne. Nic dziwnego, w końcu mamy XXI wiek, a nowe technologie zdominowały cały świat. Zanim zdecydujesz się na kolportaż ulotek zasięgnij porady zaprzyjaźnionych firmy oraz poczytaj opinie internetowe.

 


Krok drugi: analiza ofert firm kolportażowych
Konkurencja na rynku związanym z zamawianiem kolportażu ulotek pozwala firmom dowolnie wybierać oferty poszczególnych przedsiębiorstw kolportażowych. Możemy pozwolić sobie na naprawdę dużą dowolność. Najlepiej przeglądać oferty firm na stronach internetowych. W ten sposób najłatwiej porównać poszczególne oferty. Na co zwracać uwagę? Przede wszystkim na możliwości zawarte w jednym pakiecie, w tym:
– wykonanie projektu graficznego materiału reklamowego;
– zapewnienie różnorodnych form kolportażu: adresowy, bezadresowy i roznoszenie ulotek na wyznaczonych obszarach;
– zatrudnienie profesjonalnej kadry roznoszącej ulotki;
– drukowanie materiałów promocyjnych;
– doradzanie z zakresu najbardziej efektywnej reklamy.
Współczesne firmy kolportażowe powinny być w gotowości do spełnienia wszystkich wymagań klienta, który chce zareklamować usługi i produkty poprzez kolportaż ulotek. Liczy się również składania wielu propozycji oraz przedstawianie mechanizmów działania dystrybucji materiałów reklamowych.
Krok trzeci: zamówienie lub rezygnacja z usługi
Jeśli jednak nie przekonuje nas promocja w formie rozdawania lub roznoszenia ulotek, to możemy zainteresować się innym rodzajem reklamy.
Dla tych, którzy zdecydują się jednak na kolportaż ulotek polecamy zamówienie usługi w najprostszy z możliwych sposób. Oczywiście przez formularz na stronie internetowej. Zaznaczymy tam wszystkie interesujące nas opcje, a także zadamy nurtujące pytania. Teraz czas na działanie!
Krok czwarty: analiza efektywności rozdawania ulotek
Po każdej kampanii reklamowej warto podsumować osiągnięte efekty. Można je łatwo zmierzyć, jeśli na danej ulotce znajduje się rabat lub kupon promocyjny. Klient przychodzi bowiem z tym materiałem do sklepu czy danej firmy. Kolportaż ulotek okazał się hitem? Śmiało możesz wrócić do tego rodzaju promocji produktów i usług swojej firmy. To znacznie tańsza forma reklamy niż marketing w Internecie.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *