Wizytówki cieszą się bardzo dużą popularnością i są niezbędne w każdym przedsiębiorstwie. W prosty sposób umożliwiają przekazanie danych kontaktowych i przypomnienie oferty. Dzięki nim ułatwiona jest wymiana informacji pomiędzy usługodawcą, a klientem.

Jakość wydruku i rodzaj papieru

Podstawowym kryterium przy wyborze realizatora wydruku wizytówek firmowych jest jakość wydruku. Dużą rolę grają użyte maszyny i rodzaj wydruku. Jednak podstawą wizytówek jest papier. To on może przyciągnąć uwagę. Dobrym pomysłem jest użycie papieru kredowego o gramaturze 350 g – zapewnia odpowiednią sztywność, która przekłada się na trwałość wydruku.

Drukarnia internetowa Ci pomoże!

Jeśli nie masz zdolności artystycznych i nie jesteś w stanie samodzielnie zaprojektować wizytówek, niezbędne będzie skorzystanie z usług grafika. Najlepszym wyborem jest skorzystanie z usług drukarni internetowej, która oferuje usługi projektowania lub ma gotowe szablony. Po pierwsze, zapłacimy o wiele mniej, niż w przypadku kupowania usługi projektowej w jednej firmie, a druku w innej. Po drugie, wtedy mamy gwarancję, że projekt będzie dopasowany do maszyn drukujących i będzie wyglądać tak samo na żywo, jak w cyfrowym podglądzie.

A może nieszablonowo?

Skuteczną formą promocji mogą być oryginalne wizytówki o niestandardowych wymiarach, składane, lub na niebanalnym papierze. Druk wizytówek składanych pozwoli Ci się wyróżnić i zaprezentować bogatszy opis Twojej działalności. Ciekawym rozwiązaniem jest wykorzystanie papieru z inną teksturą lub zastosowaniem uszlachetniania druku – np. wszelkie foliowanie, lakierowanie, tłoczenie, niejednorodne pokrycie połyskiem tylko niektórych elementów. Jednak chociaż jest to bardzo atrakcyjne wizualnie, znacznie podwyższa koszty wydruku i nie każda drukarnia to oferuje.

Ile potrzebuję wizytówek?

Musisz zastanowić się jaki nakład jest Ci potrzebny. Jeśli dopiero rozkręcasz biznes, zbyt duży nakład nie jest Ci potrzebny. Jednak warto pamiętać, że czym więcej zamawiasz, tym mniejszy jest ich koszt. Zawsze trzeba mieć też zapas wizytówek „na wszelki wypadek” – nie chcesz przecież, aby Ci ich zabrakło w najbardziej kluczowym momencie! Warto się rozejrzeć po różnych firmach, aby znaleźć tanie wizytówki. Online rozwiązania są najlepsze – dzięki braku kosztów prowadzenia sklepu stacjonarnego, drukarnie internetowe gwarantują znacznie niższe ceny, niż w przypadku drukarni tradycyjnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *